zondag 13 juni 2010

haarspeldjes


Soms zit ik een tijdje op internet te "surfen" om te kijken wat andere mensen maken en/of verkopen. Via de fournituren.startpagina.nl kwam ik op de site uit waar ze allemaal strijkbare printjes verkopen. Ik zag deze printjes die een doorsnee van 11 tot 16 mm hebben. Ik wist het meteen, hier ga ik haarspeldjes van maken. De speldjes zijn besteld en gisteren kwamen deze 4 velletjes binnen (samen met 2 extra grote applicatie als bonus, was mijn dochter natuurlijk weer erg over te spreken.)
Kan ik natuurlijk maar 1 ding op zeggen: resultaat volgt!!!!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Mirella,
    Ik ben benieuwd of je nog weet waar je de opstrijk afbeeldingen besteld hebt? Heb net zitten te googelen maar kan ze niet vinden. Vind het een erg leuk idee van je.
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Chantal,

    je kunt deze miniprints vinden op http://badges-applicaties.nl/ succes ermee!
    groetjes mirella

    BeantwoordenVerwijderen