maandag 20 december 2010

sjaal en handschoenen


Een tijdje geleden kwam ik op een site met allemaal gratis brei- en haakpatronen van dropsgaren(garnstudio). Ik was meteen verkocht toen ik de sjaal zag en heb het garen meteen bij de hobbydoos (webwinkel met leuk en zeer goed geprijsd garen en boven de 35 euro gratis verzonden) besteld.
Toen ik de sjaal af had, kwam ik erachter dat ik nog ongeveer 2 hele bollen in totaal van alle vier de kleuren  over had. Meteen het patroon voor handschoenen opgezocht en 5 breinaalden zonder knop besteld.
Voor de eerste keer viel het me niet tegen, volgend jaar brei ik weer nieuwe!!!

De sjaal en handschoenen zijn van drops fabel gebreid, heerlijk om te breien. Wel op naalden 2,5 dus duurt wel wat langer. De patronen zijn hierboven gelinkt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten